Märstakalaset 17/8 2007

Igår kväll var jag, min syster och S ner på Märstakalaset.
vi kom ner vid halv 7, det var rätt lite folk på området då, vi löste in våra dubbelbiljetter och fick 2 olika band så att man kan lämna området när man vill under kvällen!
Det första bandet vi såg var Supragod! Det var inte många i publiken då.
För att se fotona här under i större format så får du klicka på bilden!



Efter Supragod var det dax för H.E.A.T, de har varit förband till TOTO i sommar fick jag höra igår och de var kanonbra!



Efter att H.E.A.T hade lirat klart så var det dax för Krister Linders band Enter The Hunt!







Efter att Enter The Hunt hade gjort en kanon bra spelning (enligt mig iallafall) för det var första gången jag såg dem live så ville min syster bli fotad med Krister.



Sen efter det gick vi runt på området och hade trevligt!



Jag stod över med att ta kort på nästa artist som var Björn Rosenström, är inge vidare förtjust i hans musik och texter!!
Så vi väntade troget på att pudlarna skulle äntra scenen och det gjorde de efter lång väntan...för på något konstigt sätt fick björn spela i över 1 ½ timme (eller så kändes det så bara för att man inte tyckte han var bra!)  
Så när det var dax för The Poodles så lirade de högst i 50 minuter!! Tråkigt tyckte jag i allafall som verkligen gillar The Poodles för att killarna är så Kanonbra och professionella musiker och sångare!










Jag har spelat in en kort videosnutt från deras konsert, men tyvärr så är ljudet dåligt!


 






Ikväll ska vi ner och titta och ha roligt igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka bra bilder, speciellt på pudlarna! :)

2007-08-19 @ 15:08:43
URL: http://creamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback