Midsommarafton 2008

Jag hade en jättetrevlig midsommarafton!
Vi hade ingen midsommarstång detta år, det går lika bra utan.
Vi har aldrig varit mycket för att dansa i vår familj! ;-)
Eftersom min syster jobbade hela dagen i Norrtälje, 
 så hade jag lovat att jag skulle laga en potatisgratäng och göra en sallad ,
och hennes sambo skulle koka färskpotatis och förbereda med sillen och grilla kycklingfilén!!

När min syster kom hem så åt vi sill och potatis,
sen åt vi potatisgratäng och grillad kycklingfilé + sallad!
Jättegott!
Efter det gick vi ut i trädgården och spelade krockett och Kubb!
Sen gick vi in och fikade,
jag hade bakat en Pinocchiotårta under dagen och den gick åt ska jag säga!!
Kanongott!!
Hade fyllt den med hallon + Grädde!

Här nere kan ni se lite bilder från kvällen!































Kommentarer
Postat av: Maria

Det verkar som om du hade en jättetrevlig midsommarafton. :D



För övrigt har du just blivit utmanad i min blogg. ;)

http://www.creamaria.com/2008/06/22/utmanad-3/

2008-06-22 @ 22:40:03
URL: http://www.creamaria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback