Stockholm den 6 Juni 2008

Jag åkte in till stan för att gå på bio med min väninna Maria,
vi såg Brudens bäste Man , en mycket bra film, tyckte vi iaf!

När vi hade sett filmen klart så tog vi tunnelbanan till slussen
för att gå och titta på Ostindiefararen som låg nere vid Skeppsbron,
det var mycket folk där och mycket varmt,
 men vi tog en massa foton och sen vandrade vi därifrån in till centralen
 och under tiden tog jag en massa kort!
När jag sen kom fram till Märsta så tog jag lite foton där med och även här hemma i Odensala.
Ni får se dem här nedanför!!
Hade en toppen fin och mycket trevlig dag!!

























Kommentarer
Postat av: Per

Underbara bilder!

Var på väg in för att titta på på ostindiefararen för några dar sen, men det blev aldrig av tyvärr.

Kul att se Maria på bild också.s

2008-06-07 @ 13:29:15
URL: http://perparazzi.blogspot.com
Postat av: Laila

Vilket stiligt skepp Götheborg är alltså! Jag är bra avundsjuk på er som hann fota och sen för jag missade det totalt.

Du har tagit en himla massa fina bilder, Lotta. Kul att se!

2008-06-08 @ 13:19:34
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback