Jag + Adam = SANT!!! ;-)

Jag hade turen att vinna biljetter i Mixmegapols utlottning till deras aukustiska konsert med Adam Lambert!!
Alla som vann fick ta med sig +1,
så jag frågade självklart min goa vän Maria och hon tackade ja med glädje!! :)
Vi kom till radiostationen på kungsholmen i tid, det var massor av tjejer i receptionen och några killar!
Vi blev insläppta efter att de kollade alla på listan som var anmälda att komma!
Vi kom upp i en varm studio, hamnade långt bak, fick bära på jackorna,
men en halvtimme med Adam då klarar man ju allt! :)
När han sen äntligen kom upp på scenen så vara han helt underbar, glad, avslappnad och rolig!!
Han sa att det kändes som vi satt/stod hemma i hans vardagsrum och så kändes det verkligen! :)
Han sjöng 5 låtar och det var en njutning att höra han sjunga, det är ju tredje gången vi ser han uppträda.
Detta var en intimspelning, med ca 60 pers, helt lagom :)
Jag tog lite bilder, men nån videoupptagning fick vi inte göra, men det gjorde inget! :)
Sen efter Adams gig fick vi alla bli fotograferade tillsammans med Adam, fyra och fyra åt gången!
Jag och Maria blev andra grupp på tur så vi hann ej bli så nervösa, jag gick fram och Adam tog mig i handen och hälsade artigt och fortsatte sen hälsa på alla som skulla fotas med oss, han frågade vart vi kom ifrån, han sa att han trodde vi kom ifrån Helsingfors, då svarar jag snabbt , No, we come from Stockholm!!
Adam blev paff och sa Oohh what was a line!! sen skrattade han :)
Jag blev så självsäker i hans närhet och det var så kul att stå där brevid honom, så naturligt, som om man kände honom sen gammalt ;-)
När vi var klara så sa jag till Adam: Helsinki is also okey! ;-) Han bara skrattade och tackade oss för fotostunden och vi tackade med :)
Så Adam gjorde verkligen våran dag...ja jag kan nästan inte tro att det är sant än!!! ;-)
Han har en sån härlig varm utstrålning som man blir så positivt påverkad av!!!
Här kommer några av mina egna foton :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow, vilken härlig upplevelse! Förstår att den kommer vara något fint att minnas läääänge...

2012-03-12 @ 11:09:39
URL: http://denvassastekniven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback