BMX & Bryggeriet Live Final i Märsta!

Igår på dagen var jag med min syster och tittade på när hennes son tävlade i BMX här i Märsta .
Det var roligt, för det var första gången jag var med ner till bmx banan!
D var duktig, tog sig ända till B final!



Kl 19:00 åkte jag och min syster ner till Märsta Centrum för att se RockBandstävlingen Bryggeriet Live,
det var Final denna kväll och 8 Band som tävlade!
Vi såg alla band utom det första, de missade vi!
Och vi åkte hem innan vi fick veta vem som vann!
Jag hade 2 favoriter! Gush & Hysterica!
Men inget av dem vann utan ett Band som jag tyckte var ett av de sämsta: Hyena Breed!
Men smaken är ju som baken, delad!! ;-)

Jag tog i allafall lite bilder under kvällen.

Foxye


Gush


Hysterica

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du kom iväg och att det var bra. Och så har du fått till några bra konsertbilder igen. Nu får du ju mig att vilja fota på någon konsert ju. :) Hm, kanske ska "antasta" (med kameran) Broberg om ett par veckor?! ;)
Kram Maria

2007-09-02 @ 18:48:03
URL: http://creamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback