E.F.I.T 30 December 2008



30 December 2008



8:21 Katterna väcker mig!



9:26 Alla katterna leker uppe hos mig!



10:28 Tittar på ett inspelat program av Kommissarie Frost!



11:33 Scooby Doo på tv 5.



12:51 Kissarna håller mig sällskap vid datorn!



13:22 Tittar efter bakgrunder att lägga in på min blogg,
men när jag prövar så fungerar det inte...Inte kul alls!
Är så trött på dessa stilmallar som finns här, vill ha nått annat ju...*suck*



14:36 Har duschat, ska göra mig i ordning för kvällens utegång...



15.35 Vet ej vad jag ska ha på mig än...



16:26 Står och väntar på bussen...den är på väg emot mig..



17:32 Är inne på Stockholms Centralstation,
går runt och fördriver tiden innan jag ska möta Maria.



18:28 Står på perrongen nu nere vid Röda linjen,
men i sista minuten ser jag att jag står på fel perrong...
så det är bara att gå ner en trappa till!



19:28 Nu är vi framme på Restaurang No 8 på Östermalm,
där vi firar att Maria har fyllt år!
jag har precis ätit upp min Sushi och den var väldigt god!



20:42 Dax för ett besök på Damernas.
sen är det dags för mig att åka hem!
Känner inte för att gå med de andra trevliga tjejerna till Dubliners!
Men på fredag ska jag gå ut på ett annat ställe,
det ser jag fram emot för då får Maria och jag se och höra
Robin Eriksson från IDOL!!



21:32 Köpte en skvaller tidning och läste på tåget,
eftersom jag glömde kvar min kasse med min bok på Restaurangen!
Snälla Maria tog med sig min kasse, så jag får den på fredag!
Tack Maria! :-)



22:24 Kollar min mail innan jag lägger ut "min dag" på bloggen.
Nu är det Natti, Natti!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Har kikat på Efit dag Gott Nytt år!



Vänligen Anneli

2008-12-31 @ 00:05:12
URL: http://varan-varld.bloggagratis.se/
Postat av: Alina

jättefin blogg! :)

2008-12-31 @ 00:12:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nenny

Tittar in på din dag!



Vilka supersöta katter!!



Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 07:27:15
URL: http://nenny.bloggagratis.se/
Postat av: Helen

vilka söta katter !! kul o se din Efitdag.



Gott Nytt År // Helen

2008-12-31 @ 09:37:28
URL: http://hejaweb.se
Postat av: AmeliaWatson

Gott Nytt år!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback