E.F.I.T 1 Augusti 2009



EFIT Lördagen den 1 Augusti 2009



9:05 Nyvaken och kaffesugen! :))



10:11 Tittar på ett inspelat Kommissarie Morse avsnitt (Älskar Engelska deckare)
Äter frukost samtidigt!



11:06 Försöjer slå mina kolleger i ett spel på Facebook.




12:05 Tar fram snabeldraken och drar runt riktigt ordentligt .




13:00 Kokar Fisk till mina Kissar!
 *Mums* säger dom! :)



14:03 Ska bädda rent i min säng!



15:02 Scooby kommer upp en sväng för att titta runt lite + inspektera kattskålarna! ;))




15:57 Nyduschad, ska fixa i ordning håret och mig själv inför kvällens Båtresa.




17:15 Nu är jag färdig och redo för kvällens Båtresa! :))

Vi (Pappa, Syrrans familj + jag) ska bli upphämtade straxt
Vi ska åka till Uppsala och samlas där,
inför Båtresan med M/S Kung Carl Gustaf.
Det är Pappas syskon som överraskar Pappa med denna resa
 för att han har fyllt 70 år!
(Han vet inget alls)




18:09 Vi är framme vid Fyrisån!
Min farbror Dan delar ut en liten Jägermeister till alla vuxna!
Botten upp!! :))



18:50 Denna båt ska vi åka med! :)



20:00 En vy som man såg från båten, jag zoomade in den ordentligt!




21:05 Nu har vi vändt vid Skokloster och är på väg tillbaks till Uppsala!
En vacker solnedgång är ju aldrig fel! ;))



21:56 Mälaren låg spegelblank!



23:22 Nu är vi hemma och Scooby blir så glad så glad!! :))



Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken härlig båtresa!! Fina foton..



Helen

2009-08-04 @ 13:05:02
URL: http://hejaweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback