Adam Lambert på Berns!

Jag hade turen att vinna en tävling genom MTV-Mirre där de lottade ut biljetter
 för att kunna se Adam Lambert exklusiva spelning på Berns den 31 Mars.
Jag blev ju superglad när jag fick emailet med den glada nyheten att jag var en av vinnarna,
så jag ringde förståss upp min vän Maria för att berätta nyheten,
hon blev lika glad hon för jag bjöd ju självklart med henne till spelningen!!
Vi gillar ju Adam båda två!!♥

Sen visade det sig att Maria också hade vunnit 2 biljetter genom en annan tävling,
 så nu stod vi båda som vinnare, helt otroligt!!
Maria bjöd med en kompis och jag försökte ragga upp nån som ville följa med,
men fick inte tag i någon!

Det var många fans som väntade utanför Berns när vi väntade på att bli insläppta!
Det var säkert en 250 pers minst i den lilla lokalen Adam uppträdde i!

Det var en otrolig upplevelse att få se honom IRL,
han var ännu snyggare än vad det man har sett på American Idol eller på nätet!!
Han har en otrolig härlig utstålning och karisma,
Han sjöng otroligt bra "live" !!
Jag lägger här upp lite bilder + en video från kvällen med Adam Lambert ♥

  



   

  

   



   

  



                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback