Min första Semestervecka:

Jag har tidig semester i år,
både på gott och ont,
Tur att det är en vän som har tidig semester som mig,
Maria! :)
Jag lägger ut lite bilder från min första vecka!



Måndag 14 Juni:
Varit till Väsby och klippt och blekt nya slingor!



Tisdag 15 Juni:
Katterna sitter med mig vid datorn,
en allmänt slapp dag ! :)


Onsdag 16 Juni:

 





                   Jag och min systerson Dennis åkte ner till Märsta en sväng.
Först var vi upp till Ica Maxi,
Dennis köpte en födelsedagspresent till sin Mamma: Pia
sen åkte vi hem till min Mamma, Dennis mormor och fikade!           

Torsdag 17 Juni
Min systers födelsedag!
Tyvärr så tog jag inga kort denna dag,
men detta Grattiskort fick hon iaf av mig och Dennis mfl!




Fredag 18 Juni

Denna dag började inge vidare,
min toaletts spolning har inte fungerat som den ska på ett tag,
och idag hände det som inte får hända,
när jag spolade så kom vattnet tillbaka och rann ut på golvet!
Inte kul alls!!!
Så jag bad pappa titta på det och han konstaterade att min toalett hade gjort sitt,
den är ju 44 år gammal!
Pappa åtgärdade stoppet i avloppsröret som hade blivit av att jag
inte hade kunnat spola på ett tag,
alltså jag hade varit tvungen att hälla vatten med hink för att spola efter mig! :(
Men inget dåligt som inte har något gott med sig,
Pappa åkte till Bauhaus i Uppsala och köpte en ny toalettstol!
Så nu har jag en så fin toalettstol,
och den spolar sååå bra! ;-)



Så här fint blev det! :)

  



Min ena katt Nisse är så rädd för Män och när det låter mycket,
tex dammsugaren,
så han gömde sig när pappa var här uppe och fixade med toalettstolen!


Lördagen den 19 Juni:





Det blev en fin och vacker dag på alla sätt! :)

Det blir inte mycket gjort idag,
sitter bänkad i soffan och ser Kronprinsess Bröllopet
från början till slut,
det var så vackert, precis som ett Sagobröllop.
Men det bästa var att det lyste så mycket kärlek om Victoria & Daniel!!
Man märkte hur kära de är i varandra och det gick igenom i tv´n!
Man fällde en del tårar denna dag/kväll!
Men bäst var nog Daniels tal till Victoria!
Grattis Victoria , vilken Underbart fin Man du har!!

De minsta bilderna är klickbara! :)

  



 



Daniel torkar tårarna!
jag grät en skvätt jag med när jag såg hans lycka
 att han fick sin Victoria mott alla odds!

   



   



   



Störst Av Allt Är Kärleken!!!



En mulen solnedgång på lördagskvällen.









Söndag 20 Juni

En av mina vänner fyller jämnt!
Jag smsade henne och hade skickat ett grattiskort ,
som hon fick i efterskott på måndagen!
Jag pratade med henne på telefon lite senare på kvällen,
hon hade blivit gratulerad av sina döttrar o barnbarn
 och hon var så nöjd med dagen!
Här är mitt grattiskort!



Jag tog kort på himlen tidigare på dan för det var åska på gång!





Katterna mös ihop innan åskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback