XYZ

Jag fick en förfrågan från sångaren i det amerikanska Hårdrocksbandet XYZ idag!
Han frågade om han fick använda mina foton jag tog på dem under Stockholm Rock Out
på en Poster de ska göra inför en Show i Nashville!
Han vill använda mina foton i ett montage! :)
Självklart får de använda mina foton, jag blir bara glad och smickrad av det! ;-)

Detta är XYC


           

                                              Här är några av mina foton jag tog på XYZ:

                                           

                                           


                                           


                                            


                                            

                                           

                                           

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback