EFIT

image7

Jag ska nu prova på det här med EFIT...Det ska bli jätte kul!
Jag gillar ju att ta kort, men detta är ju nått nytt för mig!
Ni som är nyfikna på denna sida får mer än gärna titta in där!
http://fototimmen.org/info.asp


Tisdag 7 Augusti 2007

image8

8:05 Vaknat...Gäsp...Ännu en ny dag..


image9

9:05 Har suttit framför datorn sen jag vaknade...blir sittandes en stund till...Data beroende..jag??!  Näe..*ASG*


image10

10:07 Äntligen har något fått mig att gå ifrån datorn...magen kurrar så jag äter en frukost + Fritt flyt och vitaminer.

image14

10:55 Dax att göra sig i ordning inför dagen...duscha, klä på sig och borsta tänderna!


image11

11:57 Lägger disken i blöt...har en del att diska om ett tag...suck!!

image12

12:58 Går ut och slänger sopor...promenerar runt ett tag...njuter av sommar värmen!

image13
14:05 Har diskat allt nu...Undrar vad man ska hitta på nu då?!

image15

15:00 Har suttit en stund framför datorn, Bestämmer mig för att titta på en av alla DVD Filmer jag har som jag inte sett.  Det blir Vanity Fair med Reese Witherspoon. Den utspelar sig i England i slutet av 1700 talet tror jag...

image16

16:07 Gör en paus i filmen, måste på toa...kikar förbi datorn på vägen till toaletten...man kan ju ha fått något nytt mail eller så..*L*

image17

17:25 Har tittat klart på filmen, Den var klart sevärd! Gillar kostymfilmer och när det är lite äventyr och romantik. Magen kurrar och jag sätter igång med salladen, sen får jag laga mat när köttfärsen har tinat klart i micron!

image18

18:10 Så nu är maten klar att äta, det ska bli gott med ett glas vitt halvtorrt vin till!

image19

18:55 Ger mig ut på en promenad efter maten....när jag är på väg hem efter en rask promenad så träffar jag på en snigel!

image20

19:57 Ja nu sitter man framför tv´n igen...skönt att slappa!!

image21

21:05 Blir sugen på nått gott...har lite smågodis, onyttigt men gott!

image22

22:06 Tittar på ett inspelat CSI: , är helt torsk på denna serie...har köpt en Box från Ginza med hela första säsongen,  så jag lär ha en hel del bra att titta på när den kommer i slutet av veckan!

image23

23:11 Gäsp...är jätte trött så det ska bli skönt att gå och lägga sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback