En shopping dag i stockholm

I går var jag in till stockholm med en kompis,
vi skulle träffa en av hennes bästa vänner vid Skanstull och sedan gå och äta på en Thai Restaurang.
Vi blev rekommenderade att äta på Thai Köket som ligger på Blekingegatan, nära Åsö Krog & Bar.
Det var ett litet och mycket trevligt ställe med mysig inredning.
 Till och med deras gäst toalett var bland de snyggaste jag har varit inne på.
 Maten var grymt god och man fick mycket på tallriken!
Jag kan verkligen rekommendera er att gå dit och äta!


När vi var klara där så ville P´s väninna visa oss Den nya Gallerian de byggt vid skatteskrapan.
 Den heter t.o.m Skrapan!


Efter att vi hade shoppat lite där inne, så gick vi en promenad förbi en annan Thai Restaurang:
 Koh phangan på skånegatan.
vi kikade in där, för de har sån mysig inredning där!
Stället är jätte populärt, så ska man gå dit och äta så får man boka bord i förväg!



Vi fortsatte vår promenad ut på Ringvägen och in i Ringens Galleria,
där köpte jag två läckra sjalar på Hm.
Sen bjöd P´s väninna upp oss till henne på fika.
 Det var trevligt,
vi satt och fika i deras vardagsrum en stund
 och sen när klockan närmade sig halv 6 så kännde vi att vi skulle åka hem.
P lånade deras toalett innan vi skulle gå,
 men det trista var att dörren gick i baklås,
så vi kämpade ett bra tag innan vi fick upp dörren och P kunde få komma ut!
Vi hade en mycket trevlig lördag i stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback