En oförglömlig kväll på Berns...

Det hade jag  torsdagen den 13 November!
Nu så har jag landat efter konserten med Dan! Wink

Dan Reed var helt underbar, vilken genomgo och ödmjuk människa han verkar vara och så bjöd han på sig själv!! Very Happy
Dans musik är som balsam för själen!!
Han började spela på utsatt tid kl 20:00, det är man ju inte bortskämd med, så det var positivt! Smile
Han lirade både nya och gamla låtar!
Publiken sjöng med i de gamla, det var många av hans gamla fans där sen DRN tiden! Smile
En kille i publiken sa att det var exakt på dagen 20 år sen DRN lirade på Melody! Då blev Dan rörd! Wink
Några i publiken kände jag igen från tiden då man sprang på isstadion och såg konserter, bla en tjej som sitter i rullstol, hon heter Susanne!
Hon är en STOR DRN Fan och man såg att det var ett kärt återseende när Dan kom fram och kramade om henne! Very Happy
Sen var det lite kändisar där med, Rennie Mirro,  Ulf Magnusson (fotograf), Kitto(australiensisk sångerska)
Ylva Maria Thompson(programledare+ konstnär)
        
Dan kommer tillbaks i April, då måste jag se honom igen!!
Då har han troligtvis med sig ett kompband!!

Jag tog en hel del foton, här får ni se dem!

 

   

   

   

   

     

 

   

 

   

   
 

Här är en video tagen samma kväll!



Kommentarer
Postat av: Angela

Tack för info om att Dan Reed kommer tillbaka i april. Missade honom den här gången - men det ska INTE upprepas ;)

2008-12-21 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback