En liten tripp in till Stockholm...

Det gjorde jag i söndags!
Innan jag åkte in till stan så tog jag kort på dimman + månen här hemma!
När jag kom in till stan tog jag tunnelbanan till Slussen
för att gå ner till hamnen och fotografera lite båtar, vattnet och lite annat!
När jag var klar med det så gick jag upp till Hornsgatan
 för att vänta utanför min vän Marias arbetsplats: Skapa Hobby!
Vi var några glada tjejer som hade stämt träff där för att sitta hela dan och pyssla!
Det blev en mycket trevlig dag!
Jag gjorde 5 kort och fick mig många goda skratt!!
Tack alla som var där för en super Trevlig Pyssel Träff!



 

    

   





 



 

 


 

 

Här kommer några bilder jag tog natten till söndag på fullmånen!



Katterna var förståss med och kollade vad jag gjorde! ;))

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback