Tredje Semester veckan!

Tog inga kort måndagen den 28 Juni.
Värmen håller i sig och man rinner ju bort känns det som!
Men tyvärr så går man ju inte ner ett gram,
för man orkar ju inte göra mycket i denna hetta!
Jag är inte gjord för sån här värme,
jag lider mer än vad jag njuter! :(
Jag vill ha Regn NU!!!


Tisdagen den 29 Juni!
Jag gör om lite i min lilla Pysselhörna!
Jag har fått lite saker som inte Dennis ville ha i sitt rum längre!
De passade in i min lilla hörna!



Onsdagen den 30 Juni.

Jag hittar en canvastavla på Lidl som jag sätter ovanför min pysselhörna,
jag tyckte det blev finare så!




Jag fotar månen som vanligt! ;-)

     





Torsdag 1 Juli
Har inte fotat idag, gjorde inget speciellt!


Fredag 2 Juli!

Fick lite pyssel grejer med posten idag! :)



Jag hade svårt att bestämma mig för om jag skulle orka med att åka in till stockholm
 och till Gröna Lund för att se John Fogerty,
men till slut så bestämde jag mig för att göra det,
trotts värmen, jag ångrar det inte en sekund!
Hade en otroligt trevlig kväll på Grönan och John Fogerty var grymt Bra!!
Bilder kommer här nedanför, men först lite bilder tagna vid slussen!
De minsta bilderna går att klicka på så blir det större!



 




   


   





    








      





      





     


     





     





     








Det var allt för denna veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback