Andra semesterveckan....

Dagarna bara springer i väg,
när man har semester så tycker jag att man
bara ska Vara och njuta av ledigheten!
Det har jag gjort denna andra vecka.
Har inte tagit kort varje dag som ni lär märka!:)

Måndagen 21 Juni:

Jag var iväg till Väsby en sväng med min syster
på förmiddagen och köpte dessa Kaffemuggar
på Hööks!


Denna Bling Bling mus fick jag innan semestern började ,
jag har bara glömt bort att lägga upp den här! ;-)




Denna kväll så var jag och min kära vän Maria ute
och roade oss, först var vi och åt en god middag på Djingis Kahn
ochsen gick vi vidare och  såg Angeline live på Klubb Alcazar på Nalen!
Det var jätte trevligt,
för jag har inte sett Angeline på väldigt många år!
De har precis släppt en ny cd
och har ett skivkontrakt med ett Tyskt Bolag!
Grattis Killar!:)
Det jag har hört av plattan och de jag hörde
på måndagskvällen är Kanonbra!!

Jag tog en del foton som jag lägger ut några av här:


















Det sista fotot här fick jag veta av Maria,
att det ligger på startsidan av Angelines hemsida!!
Gud vad glad jag blev!! :)
Det är så kul att bli uppskattad för sina foton!:)
Detta är det andra bandet som gillar mina foton,
det andra var ju XYZ!
Ni kan själva gå in och titta:

http://www.angelinetheband.se/


Lite foton av himlen när jag kom hem efter Angelines gig!







Jag tog inga foton på Tisdagen den 22:a,
Jag gjorde inget speciellt, tvättade, städade och slappade mest! ;)

 

På Onsdagen den 23 Juni, så tog jag några foton på Månen,

här är några bilder:


Torsdagen den 24 Juni var lönedag!
Jag var ner till Märsta och handlade med pappa,
jag handlade hem allt jag behövde nu inför midsommar!
Sen var jag in en sväng på Carmen och köpte smaksatt kaffe!




Midsommarafton kommer i ett eget inlägg
så jag hoppar direkt till Midsommardagen,
alltså Lördag 26 Juni,

Jag har tvättat lite idag,
diskat har jag också hunnit med! ;-)
Dessa foton tog jag idag under dagen:


Denna skogsduva satt i tallen utanför mitt hallfönster i morse!


En ny Brevlådevägg som min Pappa har gjort,
den som vi hade tidigare blev för några veckor sen nerbackad
av en lastbil som skulle vända på vår lilla väg!
Han lyckades backa ner och mosa vår brevlåda!
Så denna nya vägg + brevlådor har lastbilsföraren ersatt!
Snyggt blev det iallafall!!
Som en säkerhets åtgärd så flyttades brevlådorna upp lite
längre upp på vägen,
så att de får stå i fred! ;-)


Här kommer lite Himmels bilder ifrån idag!









Vår Jasminbuske blommar som bara den och det doftar sååå gott!





I kväll ska vi äta Pinocchiotårta,
vi åt aldrig av den igår!
Den är säkert ännu godare idag
när den fått stå och dra åt sig av hallonen! :)






Fullmånen är ju så magisk! :)




Söndag 27 Juni

Min syster och jag åkte till Uppsala en sväng!
Var självklart in på IKEA! :)




  










Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka helt otroligt fina bilder du har lagt in här gumman!! Du är verkligen duktig på att fota!! Kul att se hur du har det & vad du gör på din semester!! Jättekraaaaaaamen till dig!!<3

2010-06-30 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback